Leergang Participatief Leiderschap, deel 3: Groepsdynamica, Grip op de Onderstroom
"Goede training waarbij uitgebreid wordt stilgestaan hoe je zelf overkomt en voor de groep staat. Middagprogramma meer gericht op groepsdynamiek waar ik praktische en waardevolle tips uit haal voor mijn dagelijkse werk!" - 17-11-2020 15:40
"Goede training waarbij uitgebreid wordt stilgestaan hoe je zelf overkomt en voor de groep staat. Middagprogramma meer gericht op groepsdynam… alles lezen - 17-11-2020 15:40
"Een inspirerende en interactieve cursus! Veel geleerd over eigen presentatie vaardigheden en over de invloed die je kan hebben op de groep. Leuke en prettige trainer met alle ruimte om je eigen vragen in te brengen. " - 08-02-2019 12:57
"Een inspirerende en interactieve cursus! Veel geleerd over eigen presentatie vaardigheden en over de invloed die je kan hebben op de groep. … alles lezen - 08-02-2019 12:57
"Heel goede cursus. Je evalueert samen met de groep laagdrempelig hoe je voor de groep staat. Van daaruit leer je hoe je met lastige groepen/eenlingen in je groep om kunt gaan." - 30-11-2017 12:44
"Heel goede cursus. Je evalueert samen met de groep laagdrempelig hoe je voor de groep staat. Van daaruit leer je hoe je met lastige groepen/… alles lezen - 30-11-2017 12:44
"Leuke en interessante training, de laatste van de drieluik.
Erg prettig was dat de groep in de ochtend gesplitst werd zodat je in een klein groepje je eigen presentatie kon doen en daar feedback op kreeg. Annet vertelt het duidelijk met voldoende praktijkvoorbeelden.
Als verbetertip zou ik mee willen geven om meer tijd te nemen om te oefenen met praktijksituaties
" - 30-11-2017 07:13
"Leuke en interessante training, de laatste van de drieluik. Erg prettig was dat de groep in de ochtend gesplitst werd zodat je in een klein… alles lezen - 30-11-2017 07:13
Nóg meer oefenen is zeker goed! In één dag doen we heel veel. Ik hou het in de gaten om zo veel als mogelijk te reflecteren op praktijksituaties, omdat daar zó veel leermomenten in zitten. Dank voor je reflectie Renate!
- 30-11-2017 07:13"Goede klik met Annet, fijne manier van trainen. Er wordt naar je geluisterd en op je afgestemd.
Er heerste en super goede sfeer. Knap hoe veel je op een dag kan bereiken en toch niet het gevoeld hebt dat het een bomvol programma is met haast en tempo. " - 09-06-2016 15:33
"Goede klik met Annet, fijne manier van trainen. Er wordt naar je geluisterd en op je afgestemd. Er heerste en super goede sfeer. Knap hoe … alles lezen - 09-06-2016 15:33
"De trainers van hartelijk gefaciliteerd weten waar ze het over hebben: geen droge theorie maar leren wat echt werkt in de praktijk. Bevlogen, betrokken en behulpzaam bij het opzetten van je eigen eerste workshops. Aanrader!" - 05-07-2013 09:19
"De trainers van hartelijk gefaciliteerd weten waar ze het over hebben: geen droge theorie maar leren wat echt werkt in de praktijk. Bevlogen… alles lezen - 05-07-2013 09:19
"Praktisch, praktisch en nog eens praktisch. " - 03-07-2013 09:17
"Praktisch, praktisch en nog eens praktisch. " - 03-07-2013 09:17
"Een waardevolle training, die niet alleen inzicht geeft in de dynamiek die in een groep kan plaatsvinden, maar je ook de invloed van je eigen presentie als facilitator laat ervaren. Een aanrader voor iedereen die de energie in de groep wil laten stromen! " - 02-07-2013 18:58
"Een waardevolle training, die niet alleen inzicht geeft in de dynamiek die in een groep kan plaatsvinden, maar je ook de invloed van je eige… alles lezen - 02-07-2013 18:58
"De serie van 3 trainingen hebben me veel opgeleveerd. In de trainingen heb ik mijn eigen workshop voorbereid en die liep als een trein! Iedereen was actief betrokken en er zijn hele concrete afspraken gemaakt! De feedback was erg positief.
“Een simpele opzet eigenlijk, maar het heeft veel opgeleverd, precies wat er nodig was!”, was de feedback van de beleidsambtenaar die aanwezig was.
Inspirerend,motiverend en leerzaam de 3 trainingen!" - 01-07-2013 13:42
"De serie van 3 trainingen hebben me veel opgeleveerd. In de trainingen heb ik mijn eigen workshop voorbereid en die liep als een trein! Iede… alles lezen - 01-07-2013 13:42
"Door de training Groepsdynamica voor facilitators heb ik in zeer korte tijd geleerd hoe ik over kom op een groep en hoe ik de groep in beweging kan krijgen. Zeker in combinatie met de twee andere modules van Hartelijk Gefaciliteerd (werkvormen en interactieve meetings) heb. Ik een gedegen en zeer goede basis waar ik meteen mee aan de slag kon. De training leert je zoveel in korte tijd en is heel goed in praktijk te brengen. Ik ben met terugwerkende kracht heel blij met mijn opleiding tot facilitator bij Hartelijk Gefaciliteerd." - 23-01-2013 10:13
"Door de training Groepsdynamica voor facilitators heb ik in zeer korte tijd geleerd hoe ik over kom op een groep en hoe ik de groep in beweg… alles lezen - 23-01-2013 10:13
"De cursus gaf een volledig beeld van wat er kan spelen aan groepsdynamica in een sessie. Met behulp van interactieve werkvormen werd ook de invloed van je persoonlijke houding en beeld van het groepsproces helder gemaakt. De trainsters vullen elkaar goed aan. En de cursus was ook interessant voor deelnemers die al meer dan vijf jaar ervaring hebben met faciliteren. De locatie was met OV slecht te bereiken." - 18-01-2013 15:13
"De cursus gaf een volledig beeld van wat er kan spelen aan groepsdynamica in een sessie. Met behulp van interactieve werkvormen werd ook de … alles lezen - 18-01-2013 15:13
"Ik heb deze trainingsdag met heel veel plezier gevolgd. De persoonlijke aanpak van de trainers heeft ervoor gezorgd dat ik mezelf weer een stukje beter leer kennen. Erg belangrijk als je voor een groep staat.
De andere deelnemers hebben me geinspireerd door hun ervaringen te delen. Ook was het heel leerzaam om te zien hoe zij voor de groep stonden in nagespeelde moeilijke situaties.
In combinatie met de training "Faciliteren van workshops" van Hartelijk Gefaciliteerd heb ik een mooie basis om verder te gaan met het geven van workshops. Ik kan me beter voorbereiden, me gemakkelijker neutraal opstellen en ik het nog leuker om met een groep te werken." - 11-07-2012 12:58
"Ik heb deze trainingsdag met heel veel plezier gevolgd. De persoonlijke aanpak van de trainers heeft ervoor gezorgd dat ik mezelf weer een s… alles lezen - 11-07-2012 12:58
